Kołowrotek Vanquish FC C3000M HG
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Shimano Vanquish FC 23’ to najnowsza generacja ultralekkiego, japońskiego modelu kołowrotka spinningowego z serii Shimano Magnumlite, wyposażonego w lekki, asymetryczny rotor MGL.
Nowy Vanquish oferuje najlepsze technologie i rozwiązania, jakie kiedykolwiek zostały opracowane przez Shimano. Jego konstrukcja jest oparta na technologii HAGANE – naszej wiodącej metodzie produkowania supermocnych, metalowych elementów. Wśród nich znajdziemy obudowę HAGANE BODY, wykonaną z lekkiego magnezu, odkutego na zimno bez dodatkowej obróbki mechanicznej. Stanowi ona bazę lekkiej konstrukcji tego kołowrotka, oferując dużą wytrzymałość i sztywność, przy jednoczesnym zachowaniu bardzo niskiej wagi. Wspomniany już rotor MGL został z kolei wykonany z lekkiego carbonu Ci4+ i ukształtowany asymetrycznie, by oferować jeszcze większą płynność rotacji. Elementy te w połączeniu sprawiają, że Vanquish idealnie sprawdza się w lekkich technikach łowienia, gdzie duża czułość kołowrotka i wysoki poziom transmitowania drgań odgrywają kluczową rolę.
Ponieważ Vanquish jest kołowrotkiem wyjątkowo lekkim zależało nam, by mimo niskiej wagi mechanizmów prezentował najlepszą jakość pracy. Działanie mechanizmów oparliśmy więc na zębatkach pośrednich wykonanych w technologii Micromodule II-generacji. Technologia ta pozwala tworzyć systemy napędowe oparte o zębatki z mikroskopijnymi zębami, które dzięki idealnemu spasowaniu, nie generują oporu podczas kręcenia korbką. Dodatkowo, wyciszyliśmy pracę napędu stosując opatentowaną technologię SilentDrive, obejmującą idealne spasowanie aż 11 elementów wewnętrznych. Połączenie to sprawia, że Vanquish działa wyjątkowo cicho, a jego praca jest praktycznie niewyczuwalna na dłoni. Zastosowana w tym modelu, szpula Long Stroke o specjalnym profilu, w połączeniu z technologią wolnej oscylacji InfinityLoop, znanej z kołowrotka Stella FK, pozwala na oddawanie wyjątkowo dalekich i celnych rzutów, szczególnie podczas korzystania z cienkich żyłek i plecionek.
We wnętrzu zastosowaliśmy nasze najlepsze i najmocniejsze mechanizmy, w tym odkutą na zimno w technologii Hagane, aluminiową przekładnię główną InfinityXross o zwiększonej powierzchni zębów. Cechuje się ona większą wytrzymałością i wolniejszym zużyciem, nawet podczas występowania większych przeciążeń, a przy tym idealnie nachodzi na elementy pośrednie, dając uczucie gładkiej pracy w każdych okolicznościach. Zasługą tego jest wyłączenie z procesu produkcji obróbki mechanicznej i cieplnej, co pozwoliło metalowi zachować strukturę maksymalnie zbliżoną do pierwotnej. Elementy napędowe kołowrotka zostały podparte na dodatkowych łożyskach w technologii X-SHIP oraz wzmocnione technologią InfinityDrive, by zagwarantować gładką pracę pod obciążeniem.
Odpowiednią moc i odporność na próbę czasu zapewniają najwyższej klasy łożyska antykorozyjne, uszczelnione obustronnie przed dostępem wody, piasku czy pyłu. Wszystkie elementy wewnętrzne, w tym również łożyska, są chronione naszym najlepszym systemem uszczelnienia labiryntowego X-Protect, które zapobiega dostaniu się wody do wnętrza kołowrotka.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.