METHOD MIX SONUBAITS CHOCOLATE ORANGE
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
Chocolate Orange Method Mix został zaprojektowany z myślą o Method Feeder Fishing.
Stworzyliśmy zanętę, która dobrze trzyma się koszyczka Method, niezależnie od tego, czy rzucasz 20m czy 80m! Jego lepka konsystencja sprawia, że przyczepienie go do koszyczka Method jest prostym zadaniem dla każdego wędkarza.
Wiele zanęt po prostu nie trzyma się koszyczka podczas łowienia na Method Feeder na duże odległości, dlatego stworzyliśmy przynętę, która właśnie to zrobi.
Czekoladowy aromat tej zanęty uderzy w Ciebie, gdy tylko otworzysz torebkę. Świetna przynęta zarówno pod względem zapachu, tekstury jak i zdolności do łowienia ryb, której karpie i F1 nie mogą się oprzeć!
Pomarańczowa drobinka przepływająca przez zanętę Chocolate Orange pomoże przyciągnąć uwagę ryb. Podobnie jak używanie jaśniejszych przynęt, pomoże to szybko wciągnąć rybę do koszyczka.
Chocolate Orange Method Mix jest najlepszy w połączeniu z przynętami Sonubaits Chocolate Orange. Od Band'um po Pop-upy, a nawet niezwykle popularne Sonubaits Chocolate Orange Wafter! Z przynętami Orange i Brown w jednym garnku, będziesz w stanie szybko określić, czy ryby będą chciały mieć jasną przynętę, czy bardziej naturalną.
Wskazówki dotyczące mieszania
Chocolate Orange Method Mix jest niezwykle prosty w mieszaniu. W przypadku większości sytuacji łowienia na Method Feeder wsyp 2 kg worek zanęty do okrągłego wiadra do mieszania, napełnij wodą dwulitrową puszkę na przynętę, wylej ją na zanętę i dokładnie wymieszaj, a następnie pozostaw ją na 30 minut, w tym czasie woda zostanie wchłonięta przez zanętę. Następnie dla najlepszych wyników; aby usunąć wszelkie grudki i uzyskać równomierną konsystencję, przełóż zanętę przez zagadkę i jest gotowa do użycia.
Podczas łowienia na słońcu zanęta może nieco wyschnąć. Aby temu zaradzić, możesz przykryć zmieszaną zanętę wilgotnym ręcznikiem, a jeśli wyschnie, dodaj trochę więcej wody i ponownie wymieszaj.
waga 2 kg
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.